ΑΙΤΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Flag: Greece on Facebook 4.0

Ρητώς συμφωνείται, ότι η ΕΤΑΙΡΙΑ θα κάνει δεκτά αιτήματα αντικατάστασης προϊόντων μόνο για λόγους που φορούν στο μέγεθος και το χρώμα αυτών και πάντα με την επιφύλαξη διαθεσιμότητας αποθεμάτων στο κατάλληλο μέγεθος ή χρώμα εντός χρονικού διαστήματος δεκατεσσάρων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ αναλαμβάνει στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής των προϊόντων προς την ΕΤΑΙΡΙΑ, τα οποία αποστέλλει μαζί με το παραστατικό πληρωμής και η ΕΤΑΙΡΙΑ επιστρέφει το νέο προϊόν στον ΧΡΗΣΤΗ με δικά της έξοδα μέσω της συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρίας ταχυμεταφορών.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ παρέχει στο ΧΡΗΣΤΗ το δικαίωμα να προβεί σε αντικατάσταση των προϊόντων που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος για λόγους που φορούν στο μέγεθος και το χρώμα αυτών όχι μόνο μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και στο φυσικό κατάστημα Καστοριά, Μεγάλου Αλεξάνδρου 5, εφόσον ο αντίστοιχος κωδικός προϊόντων είναι διαθέσιμος. Σε κάθε περίπτωση όμως ο ΧΡΗΣΤΗΣ υποχρεούται να προσκομίζει την απόδειξη λιανικής πώλησης στο κατάστημα στο οποίο μεταβαίνει. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΙΑ συστήνει στον ΧΡΗΣΤΗ πριν μεταβεί σε κατάστημα για αντικατάσταση να επικοινωνεί με την ΕΤΑΙΡΙΑ και το αντίστοιχο κατάστημα προκείμενου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση την οποία τα παρέλαβε ο ΧΡΗΣΤΗΣ και με τη συσκευασία, αφόρετα και καθαρά. Περαιτέρω για να γίνει αποδεκτή η αντικατάσταση δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις από τα ρούχα (οι ετικέτες) και είναι αναγκαίο να επιστραφεί το παραστατικό πώλησης.

Εξαιρέσεις.  Ρητώς συμφωνείται ότι δεν θα γίνει δεκτό κανένα αίτημα αντικατάστασης σε περίπτωση, που το προϊόν πωλείται ως πακέτο (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι όπως π.χ. κάλτσες), Μαγιό & Εσώρουχα (Λόγο υγιεινής) . Σε αυτή την περίπτωση ο ΧΡΗΣΤΗΣ δύναται να αντικαταστήσει το σύνολο των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί, με άλλη που ενδεχομένως να προσφέρεται σε άλλο χρώμα ή μέγεθος.

Αντικατάσταση λόγω υπάρξεως πραγματικού ελαττώματος προϊόντος ή λόγω έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος.  Ρητώς συμφωνείται ότι ο ΧΡΗΣΤΗΣ έχει δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων ή επιστροφής των χρημάτων του κ.λπ. σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις περί πώλησης των άρθρων 534 επ. Α.Κ, τηρούμενων όλων των σχετικών κανόνων σε περίπτωση ύπαρξης ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του, εφόσον τούτο διαπιστωθεί μετά βεβαίως και από έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος από την ΕΤΑΙΡΙΑ, όπως ήδη ανωτέρω έχει αναφερθεί υπό στοιχ. Γ1.12. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, η οποία θα γίνεται μέσω της συνεργαζόμενης με την ΕΤΑΙΡΙΑ εταιρία ταχυμεταφορών, βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΙΑ.

Και στην περίπτωση αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση την οποία τα παρέλαβε ο ΧΡΗΣΤΗΣ και με τη συσκευασία, αφόρετα και καθαρά. Περαιτέρω για να γίνει αποδεκτή η αντικατάσταση δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις από τα ρούχα (οι ετικέτες) και είναι αναγκαίο να επιστραφεί το παραστατικό πώλησης.